Naujienos

Ieškome klientų aptarnavimo vadovo (-ės)

Ieškome klientų aptarnavimo vadovo (-ės)

NEO Finance – sparčiai auganti FinTech įmonė, turinti biurus Lietuvoje bei Nyderlanduose, vienijanti 30+ įvairių sričių profesionalų, norinčių palikti savo indėlį Lietuvos bei Europos Fintech padangėje.
Nasdaq First North akcijų biržoje listinguojama įmonė po savo sparnu glaudžia tokius prekės ženklus kaip didžiausia Lietuvoje tarpusavio skolinimo platforma „Paskolų Klubas“ bei Baltijos šalyse teikiama mokėjimo inicijavimo paslauga „Neopay“. Artimiausiu metu NEO Finance dukterinė įmonė pradės sutelktinio finansavimo platformos „FinoMark“  veiklą Lietuvoje.
NEO Finance komanda ieško klientų aptarnavimo vadovo (-ės), kuris (-i) savo darbo neįsivaizduoja be nuolatinio bendravimo ir nori siekti aukščiausios kokybės.

Atsakomybės:

  • Klientų aptarnavimo skyriaus darbo planavimas, organizavimas ir kontrolė;
  • KPI rodiklių nustatymas, vertinimas ir veiklos efektyvumo didinimas;
  • Verslo poreikio IT užduočių formavimas ir monitorinimas;
  • Personalo atranka, ugdymas ir motyvavimas;
  • Ataskaitų apie skyriaus veiklą bei pasiūlymų aptarnavimui gerinti ruošimas;
  • Naujų išorinių partnerių paieška ir atranka bei santykių palaikymas su esamais partneriais.

Reikalavimai:

  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas teisės, finansų ar ekonomikos srityse;
  • LR teisės aktų, reglamentuojančių kredito įstaigų veiklą, išmanymas;
  • Būtina ne mažiau nei 3 metų panašaus darbo patirtis;
  • Anglų kalbos įgūdžiai (žodžiu ir raštu);
  • Patirtis finansų įstaigose – privalumas

Jums siūlome:

  • Darbą profesionalioje aplinkoje, sparčiai augančioje FinTech įmonėje;
  • Galimybę tobulinti savo kompetencijas ir įgūdžius;
  • Konkurencingą atlyginimą;
  • Opcionų programą;
  • Karjeros galimybes.

Atlyginimas

3000-3500 €/mėn. neatskaičius mokesčių

Tavo gyvenimo aprašymo lauksime adresu [email protected], o jei turėsi bet kokių klausimų – drąsiai kreipkis!

Paskelbta:
2020-12-04
Panašios naujienos